Call center / Secretariat

  • Locatie:
    Municipiul București Municipiul București Municipiul București Municipiul București , Romania Romania Romania Romania
  • Salariu:
    1.350 RON - 1.600 RON
  • Tip job:
    Full-Time
  • Publicat:
    1 lună in urma
  • Categorie:
    Office / Back-office / Secretariat
  • Termen limita:
    Open
  • Nivelul Jobului:
  • Limbi:
    Romanian

Overview

Bune abilitati de comunicare si relationare;

Este o persoana clara si coerenta in exprimarea verbala, scrisa;

Cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel, Internet Explorer;

Aptitudinea de a lucra cu documentele.


What You Will Do

Facturare

Preia si proceseaza comenzile lansate de clienti prin intermediul site-ului, e-mail sau telefon.

Asista clientii la plasarea comenzilor, furnizeaza informatii privind caracteristicile produselor.

Pregateste coletele pentru livrare.

Mentinerea corecta a stocului de produse.

Centralizeaza si efectueaza comenzile de: consumabile, papetarie, etc.


What we can offer you

Program L-V 9-17.

Salariu 1350lei (perioada de proba)

Bonusuri.

Ehipa tanara.

locatie