Angajam coordonator pe comunicare si fundraising – salariu 6500-8000 lei (net)

  • Locatie:
  • Salariu:
    6.500 RON - 8.000 RON / luna
  • Tip job:
    Full-Time
  • Publicat:
    4 luni in urma
  • Categorie:
    ONG / Voluntariat
  • Termen limita:
    14 februarie 2024
  • Nivelul Jobului:
  • Limbi:
    English, German

Prezentare loc de munca

Asociatia No Limit Pets angajează Coordonator comunicare si fundraising

Asociația No Limit Pets luptă pentru drepturile animalelor. Cei care activează in domeniu, si nu numai, stiu foarte bine problemele canilor fara stapan, de pe strazi sau din adaposturile publice. Asociatia noastra activează atât pe plan local, dar și internațional, răspunzând in mod prompt la cerintele oamenilor de salvare a animalelor aflate in dificultate.

Înființată în 2018, asociația cunoaste foarte bine necesitatile cateior si pisicilor fara stapan, problemele grave cu care se confrunta adaposturile publice, precum si faptul ca mare parte din populatie are o lipsa acuta de cunoastere a legilor care protejeaza animalele. Asociația a ajutat, până în prezent, peste 3000 de animale fără adăpost.

Salariu net între 6500-8000, în funcție de experiență și abilități.


Ce vei face la locul de munca

  1. Vei comunica activitatea și rezultatele organizației în mediul online și offline (website, newsletters, social media, rapoarte de activitate, prezentări);
  2. Vei lucra împreună cu echipa asociatiei la realizarea și implementarea unei strategii de fundraising pentru fidelizarea și creșterea și numărului de donatori. Echpa noastra de birou este formata in prezent din Florin – coordonator management si dezvoltare, Irina – coordonator finante si proiecte, Maria – coordonator finante si proiecte, Alina – coordonator activitatile veterinare, Alexandra – coordonator grafica si postari site si retele sociale.
  3. Vei realiza activități de donor care (gestionarea bazei de date de donatori, comunicarea regulată cu donatorii existenți, organizarea de întâlniri, realizarea de rapoarte pentru donatori persoane fizice sau companii);
  4. Vei dezvolta și menține relația cu stakeholderii organizației (cetățeni, donatori, grupuri și organizații ale societății civile, companii private și autorități publice).
  5. Vei elabora, implementa și coordona strategia de comunicare a asociatiei noastre.
  6. Asigură conținutul și managementul website-ului (ringofoster.com) și al platformelor social media (Facebook, Youtube, Instagram etc.).
  7. Curatoriază baza de date, dezvoltă și cultivă relații cu mass-media (locală și națională, scrisă radio TV bloggeri) în vederea promovării mesajelor organizației și programelor.
  8. Oferă suport în organizarea evenimentelor online și offline inițiate împreună cu echipa organizației.

 

Ce ne dorim de la tine

Experiență anterioară în domeniul comunicării si fundraising de minimum 3 ani;

Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare;

Abilități de leadership și lucru în echipă;

Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare;

Bună cunoaștere a limbii engleze, Cunoasterea limbii germane reprezinta un mare avantaj;

Bune abilități de operare pe computer (Word, Power Point Excel baze de date);

Experiență de lucru cu WordPress, Facebook etc.;

Foarte bune abilități de gestionare a rețelelor de socializare;

Receptivitate, proactivitate, flexibilitate şi creativitate.

Așteptăm CV-ul tău alături de o scrisoare de intenție și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante postului.

Aplicațiile vor fi trimise la adresa până la data de 14.02.2024. Vor fi organizate interviuri pe măsură ce aplicațiile sosesc la asociatie.

Contact pentru întrebări și informații suplimentare: Florin Suciu 0746.385.854; [email protected]