TEAM LEADER – cu limba italiana la nivel avansat

CRITERII DE SELECȚIE

  • Cunostințe de limba italiană
  • Peste 6 luni experiență în Relatii clienti / Call center

Candidatul ideal

Cautam inca 2 Team Leaderi pentru o echipa noua de suport in limba italiana. Candidatul ideal are:
– limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris)
– experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar
– excelente abilitati de comunicare si relationare
– flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
– background profesional in domeniul BPO / contact center reprezinta un mare avantaj
– orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei
– atitudine pozitiva, proactivitate

Descrierea jobului

– Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
– Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea solicitarilor complexe;
– Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti;
– Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
– Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;

Beneficii:
– Echipa dinamica, in continua crestere;
– Abonament medical la Regina Maria;
– Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
– Traininguri de start-up platite si cursuri ocazionale de dezvoltare profesionala;
– Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
– Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

Descrierea companiei

Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.

Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii – motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.

Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.

Valoris Center reprezinta o alegere foarte buna atat pentru studenti, fiind un start exceptional in cariera, cat si pentru persoanele cu experienta care vor sa isi dezvolte cunostintele. In plus, programul este flexibil si ai posibilitatea de a lucra part time sau full time.

locatie