Project Manager | Contact Center Inbound

  • Locatie:
    Bucharest Bucharest Bucharest Bucharest , Romania Romania Romania Romania
  • Salariu:
    negociabil
  • Publicat:
    3 săptămâni in urma
  • Categorie:
    Cercetare – dezvoltare
  • Termen limita:
    6 septembrie 2019

Candidatul ideal

Suntem activi de 12 ani pe piata BPO din Romania si portofoliul nostru creste. Cautam un Project Manager cu background in domeniul BPO/CCS care ne va ajuta sa implementam noi proiecte de tip Customer Care. Totodata va fi responsabil de managementul proiectelor si mentinerea relatiei cu noii parteneri si nu numai: 2 companii recunoscute (un lider in domeniul Automotive si un lider in servicii pentru calitatea vietii).

Candidatul ideal:

  • Experienta profesionala de cel putin 1 an intr-o pozitie similara de management (ex: program/project manager, supervisor, quality manager);
  • Experienta in industria BPO de minimum 2,5 ani;
  • O foarte buna intelegere a indicatorilor specifici Inbound;
  • Gandire analitica, bune abilitati de organizare si multi-tasking;
  • Motivatia de a actiona ca suport pentru echipele coordonate;
  • Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
  • Persoana pozitiva, cu dorinta de a invata si livra lucruri noi;
  • Cunostinte solide de MS Office;
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;

Descrierea jobului

Rolul tau va include:

  • Acordarea de suport si expertiza in implementarea de noi proiecte si dezvoltarea celor deja existente;
  • Coordonarea directa a echipelor de customer care: Team Leaderi, Analist calitate, agenti;
  • Elaborarea si mentinerea planului de personal conform strategiei si volumelor prognozate;
  • Supervizarea si mentinerea indicatorilor performanta: calitate, satisfactia clientilor, productivitate si alti indicatori specifici proiectelor coordonate;
  • Urmarirea procedurilor specifice de proiect pentru a te asigura ca practicile departamentale respecta cerințele interne si externe;
  • Imbunatirea continua a serviciilor printr-o buna colaborare atat cu clientii externi, cat și cei interni;
  • Anticiparea, indeplinirea si depasirea asteptarilor clientului extern Valoris prin stabilirea de standarde adecvate pentru echipele de proiect, excelenta in livrarea serviciilor;
  • Planificarea bugetelor, strategiei de preturi, analizei de costuri si initiativa in imbunatirea costurilor;
  • Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
  • Identificarea situatiilor exceptionale in derularea serviciilor si propunerea de actiuni pentru tratarea acestora;
  • Monitorizarea rapoartelor de performanta și inserarea de ajustari atunci cand este cazul;
  • Propunerea constanta de noi abordari si idei cu valoare adaugata in dezvoltarea business-ului.

locatie