Organizator expozitii

Organizatorii de expozitii sunt responsabili de fiecare aspect ce tine de planuirea, organizarea, administrarea si implementarea strategiilor de marketing ale unei expozitii.

Expozitiile ofera potentialilor cumparatori oportunitatea de a intalni o mare diversitate de comercianti intr-o singura locatie. Activitatea este similara cu organizarea unei conferinte si implica, in mod obisnuit, urmatoarele sarcini: identificarea celor mai bune locatii; administrarea financiara si manageriala; coordonarea sponsorizarilor; mediatizarea evenimentelor; mentinerea legaturii cu personalul de catering, furnizori si contractori; redactarea materialului promotional si al comunicatelor de presa; supravegherea productiei de bilete si material promotional; cercetarea pietei; asigurarea respectarii legislatiei de sanatate.

Ziua de lucru se deruleaza, in mod normal, de la 09:00 la 17:00 de luni pana vineri, dar poate necesita un program prelungit pentru a fi respectate termenele limita. Deasemenea, veti lucra si pe durata desfasurarii expozitiilor, care pot avea loc deseori in weekend-uri sau seara. Deplasarea la locatiile expozitiilor si noptile petrecute departe de casa, sunt, de multe ori, necesare.

Angajatorii tipici ai organizatorilor de expozitii

Anagajatorii includ centrele expozitionale, companiile specializate care se ocupa de organizarea expozitiilor si marile companii private. Activitatea independenta reprezinta o alternativa, desi aceasta necesita o buna retea de contacte. Posturile libere sunt mediatizate de agentiile de recrutare, in ziarele locale, regionale si nationale, in publicatii specializate si online.

Calificare si instruire. Exista modalitati de a profesa in domeniu atat pentru absolventii de facultate, cat si pentru cei care au parasit studiile.

Desi o diploma in orice disciplina este acceptabila, competitia fiind stransa pentru posturile libere, angajatorii ii pot favoriza pe cei care au diplome in management, marketing sau managementul evenimentelor.

Aptitudini cheie pentru organizatorii de expozitii. Cunostintele in domeniul informaticii, al vanzarilor, marketingului, sau in cel financiar si publicitar reprezinta, de obicei, un avantaj. Cei care doresc sa profeseze in domeniu trebuie sa aiba energie, abilitatea de a se descurca sub presiune si de respecta termenele limita, sa detina excelente capacitati interpersonale, meticulozitate, atentie la detalii, si sa fie capabili sa isi organizeze in mod eficient timpul si activitatile.

© JOBSLIST - Locuri de munca 2022 Toate drepturile rezervate.