Manager

Managerii sunt responsabili de siguranta, intretinerea si functionarea eficienta a companiilor, si se asigura ca sunt indeplinite atat cerintele organizatiilor, cat si cele ale angajatilor acestora.

De fapt, managerii cauta sa faciliteze indeplinirea sarcinilor de care este responsabila o companie.

Responsabilitatile unui manager includ: evaluarea si semnarea contractelor pentru furnizorii de servicii (securitate, parcarea, curatenie, catering, functionarea echipamentelor tehnice etc.); supervizarea unor echipe multi-disciplinare de personal, cum ar fi cel de curatenie, reparatii si siguranta; administrarea bugetelor si identificarea unor solutii pentru a asigura raportul cost-eficienta; alocarea si administrarea spatiilor intre cladiri; respectarea reglementarilor guvernamentale si a standardelor de sanatate si siguranta; consilierea cu privire la modurile prin care energia si costurile pot fi imbunatatite si economisite; supravegherea proiectelor de constructie, renovare sau reconditionare; relocarea birourilor si consilierea cu privire la deciziile legate de leasing; schitarea rapoartelor si redactarea recomandarilor.

Daca un manager lucreaza pentru o companie de constructii, acesta poate oferi indrumare cu privire la design-ul unei noi cladiri de birouri, pentru a se asigura ca totul functioneaza in cel mai eficient mod.

Orele de desfasurare a activitatii sunt, in general, cele de birou (09:00-17:00), desi programul prelungit poate fi necesar pentru a respecta termenele limita sau in caz de urgente.

Angajatorii tipici ai managerilor: includ companiile specializate de management al facilitatilor, companiile imobiliare, cele de constructii, organizatiile mari din sectorul public si privat (scoli, colegii, universitati, servicii nationale de sanatate).

Posturile libere sunt mediatizate online, in ziarele nationale sau locale, si in publicatiile de specialitate.

Aptitudinile esentiale pe care trebuie sa le detina un manager sunt urmatoarele: capacitatea de a convinge si de a comunica eficient, personal sau in scris; gandirea analitica si abilitatea de a rezolva probleme; capacitatea de a lua decizii; spiritul de echipa; atentia la detalii; responsabilitate comerciala, bune cunostinte in domeniul informatic; mentinerea relatiilor cu clientii; abilitatea de a conduce si manageria echipe si proiecte.

© JOBSLIST - Locuri de munca 2022 Toate drepturile rezervate.