Administrator Guvern Local

locuri de munca administrator guvernAdministratorii sunt angajati de autoritatile locale pentru a realiza o varietate de sarcini administrative, secretariale, financiare si din domeniul resurselor umane.

Administratorii au un rol important de jucat in activitatea autoritatilor locale. Printre altele, acestia indeplinesc urmatoarele sarcini: gestioneaza corespondenta; indosariaza actele; raspund la apelurile telefonice; organizeaza intalniri; produc agendele si minutele acestora; ajuta la formularea si implementarea politicilor consiliului; fac cercetari si redacteaza rapoarte; sprijina personalul; tin legatura cu contractorii, companiile private, partenerii si alte organizatii; administreaza finantele sau conturile bancare.

Exista oportunitati bune de promovare in posturi senioare de administratie sau in roluri de conducere, sau exista posibilitatea de a te muta in alte departamente.

Angajatorii tipici ai administratorilor din guvernele locale.

Posturile sunt mediatizate de catre agentiile de recrutare si serviciile de cariera, in ziarele locale, regionale si nationale, pe listele de posturi disponibile ale autoritatilor locale, pe site-uri din domeniu si online.

Calificari si instruire. Este acceptabila o diploma in orice domeniu, desi calificarile in drept, politica, studii de afaceri, management sau stiinte sociale pot reprezenta un avantaj.

Aptitudinile cheie pentru administratori: bune cunostinte de matematica si de utilizare a calculatorului; abilitati interpersonale; capacitatea de a rezolva atat sarcinile de secretariat, cat si cele administrative.